Inwazja Mekazoida

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Awatar użytkownika
Mekazoid
młodASek
Posty: 23
Rejestracja: 2 lis 2011, 21:19
Lokalizacja: Warszawa

Inwazja Mekazoida

Post autor: Mekazoid »

Cześć wszystkim !
Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem dołączenia do tego forum
i w końcu to zrobiłem :)
To tak na dzień dobry powiem trochę o sobie żeby było wiadomo z kim
mamy doczynienia :) , postaram się tym nie zdradzić całkowicie swojej
tożsamości ponieważ jak wiadomo seksualność to w końcu dosyć
intymna sprawa.
Jestem robotykiem z hobby i wykształcenia a pracuję jako programista
C\C++ Javy pythona i czego tylko sobie szanowne szefostwo zażyczy :).
Oprócz kombinowania z robotami lubię jeździć na rowerze oglądać kreskówki (ostatnio uzależniłem się od najnowszej odsłony My Little Pony)
oraz dużo się uśmiechać chociażby w formie emoticonów :) .
Jak zapewne domyślacie się jestem aseksualny z nachyleniem do kobiet ,
spotkałem się kiedyś z terminem heteroromantyczny ale jakoś mi nie
przypadł do gustu. Dołączyłem do tego forum ponieważ docelowo
chciałbym znaleźć przyjaciółkę/dziewczynę z którą mógłbym być bliżej w znaczeniu fizycznym i psychicznym bez konieczności kontaktu seksualnego.
Ponieważ jednak lubię działać rozważnie poczekam z
zamieszczaniem anonsu w tutejszym dziale do tego przeznaczonym
aż zadomowię się na forum :).

Jak zapewne zauważyliście po tej ścianie tekstu jestem dość gadatliwy
tak w mowie jak i w piśmie , ale zdaję sobie sprawę że pora już kończyć dlatego dodam tylko dwie rzeczy :

Oczywiście mój avatar mnie nie przypomina , no chyba że kolorem
włosów :) .
Jeżeli po tych ekshibicjonistycznych wynurzeniach komuś wydaje się
że mnie zna osobiście zapraszam na pm może faktycznie się znamy :)

ps.
Formatowanie dłuższych wpisów w forum nie jest moim talentem :( :)
Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2628
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: dimgraf »