Cześć Wszyscy!

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
tenebres
przedszkolASek
Posty: 6
Rejestracja: 28 lip 2016, 16:20

Cześć Wszyscy!

Post autor: tenebres »

Cześć Wszyscy!

Jestem tutaj, choć sama nie wiem nadal, czy słusznie, ale przede wszystkim po to, by poznawać ludzi. Zanim zaczęłam tworzyć ten wątek, zapoznałam się nieco z treściami na forum i czuję, że być może w tym "miejscu" będę czuła się "u siebie".
Sama lubię dowiadywać się rzeczy o innych, zatem na zapoznanie parę słów o sobie: mieszkam w woj. kuj-pom., studiuję, jestem wegetarianką, lubię czytać, interesuję się psychologią, słucham muzyki (głównie szeroko pojęta muzyka z kręgu rocka), mocno pociągają mnie podróże i włóczęgi, choć z braku towarzystwa nie czynię tego tak często, jak bym chciała; świetnie bawię się na koncertach. Jestem estetką - lubię sztukę, kręcą mnie galerie, wystawy, ładne przedmioty. Jestem osobą towarzyską, choć nie skrajnie ekstrawertyczną - cenię sobie chwile spędzone samotnie i jestem dość melancholijna. Tyle słów wstępu to aż nadto, a jeśli ktoś chciałby pogadać, poznać się, zapraszam:)

Widzę, że forum przeżywa fazę uśpienia, mam nadzieję, że uda się zorganizować kiedyś wspólny wypad/spotkanie :)
logged

Re: Cześć Wszyscy!

Post autor: logged »

Widzę, że nie szczędziłaś słów. Ciekawość zawsze pożądana. Jest tyle do zobaczenia, usłyszenia, spróbowania, dowiedzenia się :) Studiujesz na pierwszym czy na drugim stopniu? Jeśli mogę spytać oczywiście.
No i przede wszystkim miło ciebie poznać! Witaj na forum :D
Awatar użytkownika
Słomiany Zapał
ASter
Posty: 621
Rejestracja: 2 lis 2015, 16:31

Re: Cześć Wszyscy!

Post autor: Słomiany Zapał »

Witaj :ciasto:
tenebres
przedszkolASek
Posty: 6
Rejestracja: 28 lip 2016, 16:20

Re: Cześć Wszyscy!

Post autor: tenebres »

Witam Was również i dziękuję za ciacho :)

Jestem po IV roku jednolitych mgr, co w sumie byłoby odpowiednikiem drugiego stopnia;P
Awatar użytkownika
DZIEWICA8
zarASek