Witam wszystkich :)

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Awatar użytkownika
JacobMcAllen
łASuch
Posty: 190
Rejestracja: 28 kwie 2017, 14:13
Lokalizacja: Zawiercie

Witam wszystkich :)

Post autor: JacobMcAllen »

Witam wszystkich,

Mam na imię Marcin, mam 23 lata. Jestem z Zawiercia i tutaj też mieszkam a na codzień studiuję politologię na UŚ w Katowicach :)
Od kilku dobrych miesięcy chciałem się zarejestrować na forum, niestety był problem z kodem potwierdzającym, ale wreszcie się doczekałem no i jestem, co bardzo mnie cieszy.
Teraz trochę o mnie: interesuję się naukami politycznymi i społecznymi, dziennikarstwem, historią środków masowego przekazu i tv satelitarną. W wolnym czasie uwielbiam czytać, kolekcjonuję książki, gazety, czasopisma (i na punkcie gazet mam prawdziwego bzika), paragony fiskalne, mapy oraz przewodniki turystyczne.
Interesuje mnie również bardzo francuska kultura i historia, filmy, muzyka itp. Moim marzeniem jest nauczyć się francuskiego. Uwielbiam Konkurs Piosenki Eurowizji, muzykę francuską, włoską i rosyjską, ale nie tylko. Lubię dobre kino, zwłaszcza filmy surrealistyczne i awangardowe.
Jestem też bardzo nieśmiały, tutaj piszę dużo, ale w realnym życiu należę do ludzi małomównych, nie lubię imprez, nie piję i nie palę, w wolnym czasie lubię siedzieć w domu, chociaż bardzo dobrze czuję się też w galeriach handlowych (a mówią, że faceci nie lubią robić zakupów) :wink:
Jestem aseksualny, tzn. nie mam potrzeb seksualnych, seks mógłby dla mnie nie istnieć i jest mi z tym wygodnie - nie czuję, że coś tracę z tego powodu, wręcz uważam, że to najlepsza orientacja, bo seks często utrudnia relacje damsko-męskie i sporo komplikuje. Nigdy też nie uprawiałem ani nie próbowałem uprawiać seksu. Natomiast bardzo lubię pieszczoty, przytulanki i pocałunki, wspólne spanie itp. Chciałbym poznać dziewczynę, która wyznaje podobne wartości, być w związku i wierzę, że uda mi się to właśnie z pomocą tego forum.