Podziel się swoją radością! :) Oto miejsce aby pisać o Twoich osiągnięciach i sukcesach, oraz o tym co ostatnio sprawiło Ci radość lub przyjemność.
Awatar użytkownika
Martynka_89
ASiołek
Posty: 86
Rejestracja: 14 lip 2008, 09:33
Lokalizacja: opolskie

Post autor: Martynka_89 »

Nie chciałabym zapeszać, ale chyba moje serce zaczyna się odradzać... Pisaliśmy przez miesiąc, spotkaliśmy się w Czwartek, Boże Ciało. Trochę się tak obawiałam, bo przeważnie mam tak, że jak mi się z kimś dobrze gada, to nie pociąga mnie w aspekcie fizycznym. Ale jednak tak nie było. Powiem więcej było magicznie. Pierwszy raz mam tak z kimś (a już szczególnie z płcią przeciwną), że nie potrafimy się nagadać. Co najlepsze On studiuję, pracuję i w tym wszystkim zawsze znajdzie chwilę dla mnie. Podziwiam Go za to i doceniam. Mieli rację Ci, co mówili, że to jak się czujesz odzwierciedla to jaki jest Twój związek (relacja). Po tych wszystkich złych doświadczeniach boję się jednak, że to jest zbyt piękne by było prawdziwe. Nawet mu to wczoraj powiedziałam: "Wiesz, jesteś jak z bajki, a ja boję się, że zaraz się obudzę."
"Kochaj całym sercem wszystkich ludzi, bo lepiej mieć w sercu ranę, niż kamień zamiast serca"- Łzy
"Wariat- człowiek o dużej niezależności umysłowej" :) A. Bierce
"Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co dla nas ma."
Awatar użytkownika
chochol
pASsé
Posty: 1965
Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:22
Lokalizacja: 49º06’17’’N 22º39’02’’E / 50º02’01’’N 22º00’17’’E

Re: ♥

Post autor: chochol »

Martynka_89 pisze:Po tych wszystkich złych doświadczeniach boję się jednak, że to jest zbyt piękne by było prawdziwe. Nawet mu to wczoraj powiedziałam: "Wiesz, jesteś jak z bajki, a ja boję się, że zaraz się obudzę."
Gwarancję możesz dostać jedynie na telewizor i to max 5 letnią. Ciesz się tym co jest. I niech trwa! :)
"Serce czyste i otwarte, w dobrą zmienia trefną kartę"

"chochoł = feminoasozołza"
Awatar użytkownika
Karlola
starszASek
Posty: 34
Rejestracja: 6 mar 2013, 09:34