Zgadnij co to

Jak sama nazwa wskazuje
Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Zgadnij co to

Post autor: Winkie » 22 mar 2012, 21:07

3. Mandarynka? A może ananas? :>

Reszta to może..
1. Czajniczek
2. Kafelka ceramiczna?

Awatar użytkownika
Layla
wASp
Posty: 1945
Rejestracja: 11 lut 2011, 11:06
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zgadnij co to

Post autor: Layla » 22 mar 2012, 21:47

1. Doniczka (znaczy ten wzorek na donicy)
2. nie mam pojęcia :P
3. Blada mandarynka :D
- Czy to ten moment, kiedy całe moje życie przesuwa mi się przed oczami?
NIE, TEN MOMENT BYŁ PRZED CHWILĄ.
- Kiedy?
TO MOMENT POMIĘDZY PAŃSKIMI NARODZINAMI A PAŃSKIM ZGONEM.

Lavylites

Felixis
ASysta
Posty: 251
Rejestracja: 11 sty 2012, 15:51

Re: Zgadnij co to

Post autor: Felixis » 22 mar 2012, 22:44

Istnieją blade mandarynki? O.o

Nadal nikt nie zgadł :D no nie mogę że nie wiecie... Koło 3 krążycie, ale nadal nie... 1 i 2 nawet nie jest blisko O.o
Wszyscy wiedzą lepiej...

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Zgadnij co to

Post autor: Winkie » 22 mar 2012, 22:57

Felixis pisze:Istnieją blade mandarynki? O.o
Nie mam pojęcia. :mrgreen: Pewnie tak, skoro pomarańcze mogą być i pomarańczowego i czerwonego koloru. :wink:

Miało być łatwo, wyszło hard. :wink: Zatem spróbujmy dalej:
1. Wisiorek (tak w powiększeniu ta zawieszka :>)
2. Tapeta
3. Jak nie cytryna, ni pomarańcza, nie mandarynka i nie ananas, to może jakaś tam brzoskwinia albo nektarynka?
:lol:

Awatar użytkownika
Lachesis
AS gaduła
Posty: 419
Rejestracja: 6 lut 2009, 19:20
Lokalizacja: Smerfów Świat

Re: Zgadnij co to

Post autor: Lachesis » 23 mar 2012, 00:31

Mnie trójka wygląda na grapefruit zielony sweetie. Przepyszny, delikatny no i słodki :).

Felixis
ASysta
Posty: 251
Rejestracja: 11 sty 2012, 15:51

Re: Zgadnij co to

Post autor: Felixis » 23 mar 2012, 01:19

1 - nie
2 - Tapeta :d odgadnięte XD
3 - nadal nie XD
Wszyscy wiedzą lepiej...

Awatar użytkownika
Wicherek
przytulAS
Posty: 774
Rejestracja: 1 wrz 2010, 06:56
Lokalizacja: Pyrlandia

Re: Zgadnij co to

Post autor: Wicherek » 23 mar 2012, 09:00

1. talerz z wzorkiem
3. limonka :D ?
<< Free hugs >> << Free hugs >> << Free hugs >>

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Zgadnij co to

Post autor: Winkie » 23 mar 2012, 14:13

Czyli jeszcze dwa do odgadnięcia. :lol: Dobrze, no to może:
1. Miseczka
3. Co tam jeszcze jest - jakieś mango?

Felixis
ASysta
Posty: 251
Rejestracja: 11 sty 2012, 15:51

Re: Zgadnij co to

Post autor: Felixis » 23 mar 2012, 15:19

Nadal nie... :D Chyba za trudne... chociaż myślałam że 3 szybko zgadniecie.

Mango nie wygląda jak owoc cytrusowy :P Aż dziwie sie, że nie znacie nazwy ;>
Wszyscy wiedzą lepiej...

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Zgadnij co to

Post autor: Winkie » 23 mar 2012, 16:39

Felixis pisze:Nadal nie... :D Chyba za trudne... chociaż myślałam że 3 szybko zgadniecie.
Spoko, kiedyś zgadniemy. Kiedyś... :wink:
Felixis pisze:Mango nie wygląda jak owoc cytrusowy
Strzelałam, a nuż się by udało? Nie udało...
Felixis pisze:Aż dziwie sie, że nie znacie nazwy ;>
Widocznie nikt tego nie jadł...:>

Ok, no to może:
1. Terakota
2. Melon?

Awatar użytkownika
Layla
wASp
Posty: 1945
Rejestracja: 11 lut 2011, 11:06
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zgadnij co to

Post autor: Layla » 23 mar 2012, 16:45

Czy 3 to może pomarańcza? Jak tak to kiepskie zdjęcie, jak nie to ja już nie wiem :P
Do 1 pomysłu nie mam nadal.
- Czy to ten moment, kiedy całe moje życie przesuwa mi się przed oczami?
NIE, TEN MOMENT BYŁ PRZED CHWILĄ.
- Kiedy?
TO MOMENT POMIĘDZY PAŃSKIMI NARODZINAMI A PAŃSKIM ZGONEM.

Lavylites

Felixis
ASysta
Posty: 251
Rejestracja: 11 sty 2012, 15:51

Re: Zgadnij co to

Post autor: Felixis » 23 mar 2012, 16:54

Chcecie podpowiedzi?
1 to na pewno przedmiot (nie tapeta/podłoga/wykładzina ani nic). Każdy ma taki w domu (może nie identyczny XD)
3 jest zawsze takie "blade" i to owoc cytrusowy. Może od jakiegoś roku robi furorę w sklepach. Kiedyś nie było powszechne :P [Lachesis najbliżej prawdy XD]
Wszyscy wiedzą lepiej...

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Zgadnij co to

Post autor: Winkie » 23 mar 2012, 17:24

Felixis pisze:Chcecie podpowiedzi?
1 to na pewno przedmiot (nie tapeta/podłoga/wykładzina ani nic). Każdy ma taki w domu (może nie identyczny XD)
A jak ktoś w namiocie mieszka, to też ma ten przedmiot? :>

Ok, no to może:
1. Nawilżacz powietrza - cuś takiego co zawiesza się na rurze/kaloryferach, a w środek wodę się leje
Felixis pisze:3 jest zawsze takie "blade" i to owoc cytrusowy. Może od jakiegoś roku robi furorę w sklepach. Kiedyś nie było powszechne :P [Lachesis najbliżej prawdy XD]
Jeśli najbliżej prawdy, to może grepefruit , tyle że innego koloru - taki czerwony? :]

Awatar użytkownika
Justys245
kASkada
Posty: 517
Rejestracja: 25 lip 2010, 08:16
Lokalizacja: Kraków

Re: Zgadnij co to

Post autor: Justys245 » 23 mar 2012, 18:45

1. Strzelam... może talerz ?
3. Pomelo ?

Felixis
ASysta
Posty: 251
Rejestracja: 11 sty 2012, 15:51

Re: Zgadnij co to

Post autor: Felixis » 23 mar 2012, 20:22

1 - nadal nic :>

3 - Tak, Pomelo :D Wreszcie... :D
Wszyscy wiedzą lepiej...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości