Trochę nieśmiałe cześć

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
CzarneOko
gimnASjalista
Posty: 10
Rejestracja: 10 maja 2023, 15:45

Trochę nieśmiałe cześć

Post autor: CzarneOko »

Hej, jestem tu nowa, mam na imię Julia, 21 lat. Studiuję geologię i jest to moje główne zainteresowanie. Oprócz tego lubię chodzić po górach, pisać i przyswajać fantasy w każdej formie - książek, filmów, kreskówek i gier.
Na forum trafiłam przez stronę AVEN, bo chociaż identyfikowałam się jako homoseksualna (podobały i dalej podobają mi się dziewczyny) to nigdy nie chciałam seksu i prawdę mówiąc było dla mnie dużym zaskoczeniem to, że inni tego chcą - przeżyłam większość życia w przeświadczeniu, że aseksualność to orientacja większości ludzi. Stąd mój wniosek o aseksualności.
Na forum chcę głównie podyskutować, poczytać i ogólnie być w miejscu, gdzie nie będę podrywana przez każdą napotkaną osobę. Cieszy mnie, że istnieje w Polsce społeczność osób aseksualnych
kikox
ASiołek
Posty: 63
Rejestracja: 12 paź 2020, 19:48
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Trochę nieśmiałe cześć

Post autor: kikox »

hej pytanie to mamy te surowicze w Polsce czy to propaganda ?
CzarneOko
gimnASjalista
Posty: 10
Rejestracja: 10 maja 2023, 15:45

Re: Trochę nieśmiałe cześć

Post autor: CzarneOko »

Zależy o jakie surowce chodzi, wiele złóż w Polsce jest po prostu nieopłacalne w eksploatacji
kikox
ASiołek
Posty: 63
Rejestracja: 12 paź 2020, 19:48
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Trochę nieśmiałe cześć

Post autor: kikox »

a cos się opłacze z twojej perspektywy
CzarneOko
gimnASjalista
Posty: 10
Rejestracja: 10 maja 2023, 15:45

Re: Trochę nieśmiałe cześć

Post autor: CzarneOko »

Najbardziej opłaca się miedź i (choć to może brzmieć śmiesznie), piasek i żwir, których mamy od groma, a np piasek jest niezbędny w produkcji betonu. Jeśli pojedzie się na wschód Polski, mamy tam dużo żwirowni. Ostatnio też było głośno o węglu w Sudetach, ale o tym nie wiem zbyt dużo
kikox
ASiołek
Posty: 63