Znaleziono 10 wyników

autor: Mycha
9 sie 2006, 17:21
Forum: Przywitaj się
Temat: haay
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2834

Re: haay

:ciasto: :ciasto: :ciasto: :ciasto: :ciasto: :ciasto: :ciasto:
A ode mnie siedem kawalkow dla Ciebie, bo to podobno szczesliwa liczba
:-)
autor: Mycha
1 sie 2006, 01:15
Forum: Propozycje i Zmiany Dotyczące Forum
Temat: znikajace pw
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4631

Re: znikajace pw

PW u mnie w ogole jakos dziwnie funkcjonuja. Albo sie nie wysyla, skrzynka odbiorcza jest w rzeczywistosci nadawcza, a informacje o nowej poczcie dostaje mimo ze w nic nie ma :-(
autor: Mycha
1 sie 2006, 01:11
Forum: Przywitaj się
Temat: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 11448

Re: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!

Chyba sie Zibi nie obrazil? pisze raczej madrze, choc czasami mnie tez wkurza. szkoda by bylo... Zibi, dobrze, ze nie atakujesz swoich krytykow ;-) Ale moze nastepnym razem jak piszesz cos po lacinie, to tez prztlumacz (ja znam, ale to nie jest teraz obowiazkowy jezyk w szkole)? Bo to chyba dlatego ...
autor: Mycha
27 lip 2006, 18:55
Forum: Dla Rozrywki
Temat: Skad sie biora wasze ksywy?
Odpowiedzi: 228
Odsłony: 58319

Re: Skad sie biora wasze ksywy?

Kibic, jak milo spotkac pokrewna dusze! jak wagarowalam, to tylko z wf ; pozniej dopiero wpadlam ze mozna by stymulowac (dziewczynom
latwiej:-)
Mycha zostalam dzieki przedszkolankom.Poza tym lubie gryzonie:-)
autor: Mycha
26 lip 2006, 15:18
Forum: Przywitaj się
Temat: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 11448

Re: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!

Czesc Zibi, bardzo ladnie wyjasniles mi, co rozumiesz pod pojeciem "bezproblemowosc" Asow (bo po prostu wczesniej sie nie zrozumielismy, ja myslalam raczej "oni nie maja problemow" a ty "ASy nie stwarzaja problemow", prawda?). Ale nadal nie bardzo mi pasuje PUBLICZNE poparcie dla aseksualnosci - sko...
autor: Mycha
25 lip 2006, 23:08
Forum: Przywitaj się
Temat: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 11448

Re: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!

Zibi piszesz, ze "aseksualność jest zjawiskiem bezproblemowym"? Jesli nie jestes aseksualnym to chyba nie wiesz, jak to jest. A moze to ja jestem wyjatkiem wsrod ASow, bo u mnie stanowczo wystepuja sytuacje "problemowe" :-) "Czystość jest zaś uważana za cnotę, może nie we wszytkich grupach wiekowych...
autor: Mycha
25 lip 2006, 22:46
Forum: Przywitaj się
Temat: Mam szczescie, ze was znalazlam :-)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3179

Re: Mam szczescie, ze was znalazlam :-)

Milo sobie poczytac te wszystkie powitania :-) A kocie oczy do mychy jak najbardziej pasuja, bo schizifreniczne :)
autor: Mycha
24 lip 2006, 02:38
Forum: Pytania i Odpowiedzi
Temat: Moja historia z homo-aseksualnością w tle
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 11592

Re: Moja historia z homo-aseksualno¶ci± w tle

Ja sie w ogole powoli gubie, kto jest a kto nie jest, a jak jest to kim itd itp. :? Im wiecej mysle o aseksualnosci (a ostatnio wyjatkowo nawet duzo mysle;) tym bardziej wydaje mi sie, ze organizacja Aven i zainteresowanie "aseksualnoscia" sa jakby forma przyciwstawiania sie przeladowaniu seksem w m...
autor: Mycha
23 lip 2006, 00:09
Forum: Przywitaj się
Temat: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 11448

Re: poszukujemy osób aseksualnych do wywiadu!!!

Hallo! ja sie do wywiadu na pewno nie zglosze, bo (szczerze przyznaje) tchorzem jestem :roll: Jako "nowa" nie zdazylam przeczytac waszych dyskusji na temat wywiadow, ale z opinia Magellana sie nie zgodze... Przez pare lat probowalam sie dowiedziec "co ze mna nie tak", chodzilam do kreatynskich psych...
autor: Mycha
20 lip 2006, 23:27
Forum: Przywitaj się
Temat: Mam szczescie, ze was znalazlam :-)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3179

Mam szczescie, ze was znalazlam :-)

Czytam wasze forum juz od 3h (dobrze, ze jutro ide do okulisty) i musze wam wszystkim podziekowac :wink: troche sie posmialam (z manii ciastkowej, troche dowiedzialam (moze o aseksualnosci bylo w polskich mediach glosno, ale nie u mnie), zamyslilam (kim jestem?), zasmucilam (bo nie moge otworzyc fot...