Znaleziono 1557 wyników

autor: Keri
4 lip 2009, 17:42
Forum: Z Innej Beczki
Temat: Kulinaria
Odpowiedzi: 213
Odsłony: 33988

nic dziwnego ze in d**a rosnie :mrgreen:
ja przy pierwszej malutkiej wyzeczce poszedl bym do kibla :roll: :?
od razu bym wyrzucil to com przed chwila zjadl :shock:
autor: Keri
3 lip 2009, 15:03
Forum: Ankiety
Temat: Lubisz dzieci?
Odpowiedzi: 407
Odsłony: 97676

ja bym nie nadawal sie na ojca tym bardziej ze sam sie zajac nad soba nie potrafie :roll: to wyjda 2 pieczenei na jednym ruszcie z czego jedna przypieczona za mocno :shock:
ale jak juz to "ksiezniczke" bym chcial :kocha:
faceci pewnie wiedza o kogo mi chodzi ;)
autor: Keri
3 lip 2009, 13:00
Forum: Dla Rozrywki
Temat: Owłosienie, moda i uroda - Ex plaża/basen/jeziora
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 16889

zalezy gdzie i kto :P
ale brak wlosow tez jakos tak dziwnie :?
autor: Keri
3 lip 2009, 12:58
Forum: Wild Wild West
Temat: Skrzywienia kręgosłupa
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 5998

ja mam dwa na gorze :P
mozna by powiedziec ze mam krzywa klate :mrgreen:
lewa strona bardziej wystaje od prawej ;)
autor: Keri
3 lip 2009, 12:54
Forum: Kontrowersje
Temat: [S!] masturbacja
Odpowiedzi: 209
Odsłony: 77706

AStronom pisze:Ojej, a są takie pisemka dla fetyszystów? Bo nagie panie raczej nie pomogą :(
moze pol ubrane :mrgreen: wyobraznia rosnie :wink:
ale w czasie masturbacji wyladowujemy z siebie cala energie w proznie i wszystko co za tym idzie :roll:

raz na jakis czas jest dobre za czeste nie.... :roll:
autor: Keri
3 lip 2009, 06:45
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

ja pomalu przestaje ufac komukolwiek :roll:
autor: Keri
2 lip 2009, 23:15
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

Obcy, bliscy - tak. Samobójcy zazwyczaj zostawiają sygnały, szukają pomocy na zewnątrz, [...] .To jest obojętnosc, a nie przyjaźn. wiec czyje wtedy jest zycie? moje czy ich? rowumialbym juz naprowadzanie takiej osoby ale przyjaznia nazwiemy to ze chcemy by wciaz zyla? czy raczej przyjaznia nazwiemy...
autor: Keri
2 lip 2009, 22:53
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

ile razy? pytam sie.... :roll: wiecej dostajemy w baty niz sie cieszymy ze cos osiagnelismy :roll: ja poprostu rozumiem osoby myslace o tym :roll: co nie oznacza ze popieram lub wrecz przeciwnie zniechecam ich od tego oczywiscie lepiej by bylo gdyby tego nie robily ale tak po przyjacielsku jak przyj...
autor: Keri
2 lip 2009, 22:45
Forum: Ankiety
Temat: W jakich okolicznościach stwierdziłaś/-eś, że jesteś AS-em?
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 38069

Piorun pisze:3
Po prostu
Jakoś nigdy nie widziałem potrzeby szukania "drugiej strony" do sexu. Zawsze szukałem bliskości duchowej czy intelektualnej, ale nigdy fizycznej
wieskzosc osob aseksualnych tym sie kieruje zeby nie powiedziec ze to jeden z powodu bycia asem... choc malo przekonujacy :wink:
autor: Keri
2 lip 2009, 22:33
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

samobojstwo jest glupota co napisalem ale i zycie jest glupota co tez troche wynika z mojego powyzszego postu :roll:
ale czy uwazasz ze kazda sytuacja ma wyjscie bezpieczne? :|
gdzie wyjdziemy bez ryzyka i bez zysku?
gdy utkniemy na dobre?
chyba nie...
autor: Keri
2 lip 2009, 21:59
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

brak decyzji jest decyzja tylko trzeba wziac pod uwage czy swiadomie i pewni konsekwencji jakie nastapnia gdy podejmiemy taka decyzje :P ale ludzie nie mysla o tobie a jesli mysla o tobie to tylko dlatego bo widza w tym interes niestety sterami statku ktos inny kieruje my jedynie mozemy mniej lub ba...
autor: Keri
2 lip 2009, 18:06
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

Ale w końcu wróciłem do domu, bo pomyślałem, że może gdzieś jest osoba o podobnym, że się tak wyrażę, podejściu i tu sie zgadzam :P ale ja gdy uslyszalem ze jestem aseksualny to odczulem ulge bo przed ta informacja to wlasnie mialem mysli samobojcze czemu jeste taki pojechany i inny :roll: a gdy us...
autor: Keri
2 lip 2009, 14:52
Forum: Kontrowersje
Temat: Samobójstwo
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 30639

samobójstwo - a kto o tym kiedyś nie myślał? lepiej poczekać na 2012 btw polecam książkę Apokalipsa 2012 Joseph'a Lawrence'a Można sądzić, że to tylko jakieś legendy Majów ale ja liczę na 2012 i bynamniej nie chodzi mi o mistrzostwa kopanej w PL ;) nie wiem czy swietna :diabel: jednak powiem jedno ...
autor: Keri
2 lip 2009, 14:46
Forum: Pytania i Odpowiedzi
Temat: A moze aseksualnosc jest dziwactwem?
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 13485

Lampart wlasnie wyjawiles wszystko co mogles i po twoim poscie mozna by bylo zamknac ten temat a twoj post jako ostatni bylby podsumowanie calej prawdy o milosci wspolczesnej :D sorki ze tak dzis pisze ale jest strasznie w****ny :roll: a tematu nie zamykamy :P taki wstretny to ja nie jestem :wink: ...
autor: Keri
1 lip 2009, 20:26
Forum: Ankiety
Temat: Enneagram - osobowość
Odpowiedzi: 218
Odsłony: 71856

:arrow: Bardzo Dziwna Osoba- Ja tak czasem mam. Moja koleżanka chodziła z facetem i kiedy go poznałam, to powiedziałam jej, że mu źle z oczu patrzy, że on nie jest napewno jej Tym Jedynym. Oczywiście, koleżanka nie chciała mi uwierzyć, ale po kilku miesiącach zerwali ze sobą, może dlatego, że on ca...