Hello

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Awatar użytkownika
Kala
ASiołek
Posty: 62
Rejestracja: 5 maja 2008, 15:28
Lokalizacja: Śląsk

Hello

Post autor: Kala »

Witam wszystkich.

Kaśka, dla przyjaciół i znajomych Kala :)

Co mogę napisać o sobie? Hmmm....

Mam 22 lata, mieszkam na Śląsku, studiuję i próbuję żyć w tym coraz bardziej zwariowanym kotle zwanym Ziemią.

Mimo iż jestem osobą nieśmiałą potrafię być szczera i złośliwa, czasem bezczelna. Częściej milczę, niż mówię. Typ samotnika i obserwatora. Marzycielka, zaczytana bez pamięci. Wrażliwa.

Czasem wydaje mi się, że żyje w innym świecie. Urodziłam się chyba w złym czasie. Cóż, jakoś to przeżyje :)

Ostatnio powiedziałam mojej przyjaciółce o moich długo skrywanych problemach i lękach, do czego już kiedyś przy różnych rozmowach nawiązywałam - twierdzi, że to kwestia moich kompleksów oraz że to dla niej nienormalne, że nie uważam, że seks jest przyjemny itp itd.

Nie wiem jakim typem jestem a powody mojej aseksualności są różne, m. in. uważam, że seks jest mało estetyczny - chodzi o ruchy i wszystkie wydzieliny towarzyszące temu, narządy płciowe mężczyzny (kobiety zresztą też) obrzydzają mnie, podobnie seks.

Życie zmienne jest, nie twierdzę, że pod wpływem jakiegoś silnego czynnika moje zachowania się zmienią, ale tak może się stać - jednak nie wygląda na to i nie zanosi się na to - jeszcze przez długi czas.

Irytuje mnie gadanie, że przez to, że nie podoba mi się seks jestem niby gorsza od innych, nienormalna i w ogóle jakaś inna. Wolny wybór prawda? Inni kochają się/uprawiają miłość/seks na potęgę, bądź w normalnych granicach a ja nie mam na to ochoty i nie ciągnie mnie do tego z wielu powodów. Irytują mnie również aluzje do seksu (taaaa byli faceci) i namolne namawianie.

Nie mogę pojąć takiej gadaniny:

"hehe jestem w stanie bardziej zrozumiec gejów i lesbijki
bo ci to dopiero przeginają"