AS mama wita

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Awatar użytkownika
mikka
młodASek
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2008, 21:59

AS mama wita

Post autor: mikka »

Cześć.
Jestem młodą kobietą, studentką i matką.
Ostatni rok spędziłam z synem, wcześniej przez trzy lata "byłam" z jego ojcem (S).
Jestem pogodną osobą, która zasadniczo lubi ludzi i którą ludzie lubią.
Uwielbiam góry i spacery, nie lubię chamstwa i błędów ortograficznych.
Na razie tyle, pozdrawiam :)
Ola eR
starszASek
Posty: 41
Rejestracja: 30 lip 2008, 21:44
Lokalizacja: Cala Polska i okolice

Post autor: Ola eR »

Dzien dobry, witamy serdecznie :) Tez uwielbiam gory :) Bieszczady szczegolnie :)
Człowiek musi czasem chorować. Chociażby po to, żeby poczytać. (Hagiwara Sakutaro)
...
"Polamane kwiaty, ktore zyja samotnie"
...
Awatar użytkownika
clouds clear
golAS
Posty: 1288
Rejestracja: 4 wrz 2006, 13:36
Lokalizacja: ZIELONA GóRA

Post autor: clouds clear »

Hej! Witaj na forum ! Studentka i mama , no no! Zuch kobieta :thumbsup:

Pozdrawiam!
einmal ist keinmal
Awatar użytkownika
Zixxar
głuptAS
Posty: 496
Rejestracja: 28 kwie 2008, 19:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zixxar »

Ja także uwielbiam góry!
Witam i pozdrawiam!

Zixx
Chrisben
młodASek
Posty: 20
Rejestracja: 6 sie 2008, 22:35

Post autor: Chrisben »

Co studiujesz ? Jeśli mogę zapytac
Awatar użytkownika
mikka
młodASek
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2008, 21:59

Post autor: mikka »

Nie ma co gratulować, normalna sprawa. Zapomniałam napisać, że jeszcze pracuję :)
Pytać zawsze można, gorzej z odpowiedziami... :P Studiuję dzienną informatykę na jednej z warszawskich państwowych uczelni.
Chrisben
młodASek
Posty: 20
Rejestracja: 6 sie 2008, 22:35

Post autor: Chrisben »

Prawdziwa www - world wide woman ? :P
Awatar użytkownika
mikka
młodASek
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2008, 21:59

Post autor: mikka »