Powitanie :)

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Luin
gimnASjalista
Posty: 12
Rejestracja: 22 cze 2013, 22:43

Powitanie :)

Post autor: Luin »

Cześć wszystkim!
Mam na imię Karolina, mieszkam w niewielkiej miejscowości niedaleko Krakowa. Studiuję (a właściwie kończę już studia), jestem zainteresowana szeroko pojętą kulturą Japonii, trochę rysuję, dużo czytam. Od dłuższego czasu korciło mnie, żeby zalogować się na to forum. Nie jestem pewna czy to odpowiednie miejsce dla mnie (ciągle mam wiele wątpliwości), ale pomyślałam, że rozmowa z innymi osobami, które najprawdopodobniej niż ja odnajdują się w temacie aseksualności pomoże mi w zrozumieniu tego jaka jestem.
Pozdrawiam,
Luin

(Uf, pierwszy post za mną. Nie jestem specjalistką w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi...)
Awatar użytkownika
Justys245
kASkada
Posty: 521
Rejestracja: 25 lip 2010, 08:16
Lokalizacja: Kraków

Re: Powitanie :)

Post autor: Justys245 »

Witaj Karolino :) Forumowe ciastko dla Ciebie :ciasto:
Jakie studia kończysz ? Pozdrawiam z Krakowa :D
Awatar użytkownika
arienncia
starszASek
Posty: 41
Rejestracja: 2 maja 2013, 21:16
Lokalizacja: Polska , Trójmiasto

Re: Powitanie :)

Post autor: arienncia »

Witam :D
Awatar użytkownika
chochol
pASsé
Posty: 1965
Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:22
Lokalizacja: 49º06’17’’N 22º39’02’’E / 50º02’01’’N 22º00’17’’E

Re: Powitanie :)

Post autor: chochol »

Holla Karola!
"Serce czyste i otwarte, w dobrą zmienia trefną kartę"

"chochoł = feminoasozołza"
Awatar użytkownika
Unheilig76
łASuch
Posty: 198
Rejestracja: 4 paź 2010, 06:53
Lokalizacja: Śląsk

Re: Powitanie :)

Post autor: Unheilig76 »

Witam!
Luin
gimnASjalista
Posty: 12
Rejestracja: 22 cze 2013, 22:43

Re: Powitanie :)

Post autor: Luin »

Dziękuję wszystkim za powitanie i ciasto :)