Wrocław wita ;)

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Awatar użytkownika
marcinwro
młodASek
Posty: 26
Rejestracja: 23 lis 2013, 18:39
Lokalizacja: Wrocław

Wrocław wita ;)

Post autor: marcinwro »

Cześć wszystkim,

jak wszyscy to i ja się przywitam ;) Jestem Marcin, mam 21 lat, mieszkam we Wrocławiu i tu też studiuję. Brunet, średniego wzrostu (jakieś 179cm) o dosyć "szczupłej" budowie ciała :D

Hmm... chciałbym coś napisać o swoich zainteresowaniach, ale jak tak myślę, to nie potrafię nic konkretnego wymienić - próbowałem od dziecka różnych rzeczy, ale nic mnie nie porwało na tyle, żeby się całkiem temu poświęcić. Była gra na keyboardzie, było malowanie, było majsterkowanie/DIY (choć czasami nadal lubię coś zbudować, choćby z drewna), fotografia, gotowanie ;D Za dzieciaka też trochę czytałem, ale też mi to odeszło, czego czasami żałuję. Jak już to lubię przejrzeć jakieś czasopisma popularno-naukowe czy motoryzacyjne, albo sprawdzić co się dzieje w świecie ekonomii/finansów/polityki.

Zarejestrowałem się tutaj, bo nie wiem co się ze mną dzieje, i szukam chyba siebie. Jak narazie nazwałbym to tak: podobają mi się dziewczyny, ale nie pożądam. O ile łatwo buduję koleżeńską relację z dziewczynami, to nie potrafię pociągnąć tego dalej - pewnie ze strachu, że ona może chcieć czegoś więcej. Dużo nad tym myślałem, przewijały się myśli, że jestem homo, ale jednak związek z facetem mnie nie interesuje. Ze względu na mój wiek, zaczynają się pytania ze strony rodziny o dziewczynę, czego przyczynę nie jest łatwo wytłumaczyć. Z drugiej strony coraz częściej jestem atakowany ze strony znajomych o bycie homo, przez co staję się coraz bardziej
zamknięty i tracę ochotę na jakiekolwiek spotkania towarzyskie. Wolałbym się odciąć od "starego towarzystwa", bo lepiej się czuję choćby wśród znajomych ze studiów, ale zostają 3 czy 4 osoby, które nadal lubię a im chyba też zależy na kontakcie ze mną.