Cześć

Każdy nowy użytkownik musi się wpisać! No dobra, to tylko żart, ale przedstawcie się. :)
Snake
bobASek
Posty: 2
Rejestracja: 18 lis 2018, 21:40

Cześć

Post autor: Snake »

Cześć, mam 20 lat i obecnie studiuję w Warszawie. Myślę, że nie jestem aseksualny w takim znaczeniu jak większość ludzi tutaj. Przez większość życia byłem zwyczajnym heteroseksualnym chłopakiem. Niestety jako skutek uboczny pewne leki antydepresyjne wyprały mnie całkowicie z seksualności, stąd stałem się poniekąd osobą aseksualną z przymusu. Nie wiem czy mnie to dyskwalifikuje, ale trudno. Cześć wszystkim!
Silviaa
młodASek
Posty: 21
Rejestracja: 8 wrz 2017, 21:37

Re: Cześć

Post autor: Silviaa »

Hejka witamy ! :)
YellowBee
gimnASjalista
Posty: 14
Rejestracja: 14 lis 2018, 11:28

Re: Cześć

Post autor: YellowBee »

Hej! :D
Patryska67
gimnASjalista
Posty: 10
Rejestracja: 23 wrz 2018, 22:59

Re: Cześć

Post autor: Patryska67 »

hejka,
witamy na forum ;)
jak będziesz miał 5 postów będziesz mógł pisać wiadomosci prywatne
Anonimowy

Re: Cześć

Post autor: Anonimowy »

Witaj. Współczuję trochę z innego powodu. Lecząc się na depresję nie otrzymasz pozwolenia na broń. Ostrzegam wszystkich zainteresowanych. Ja jeszcze nie posiadam. Skomplikowane procedury. Ale strzelanie bardzo mnie kręci. Oczywiście dużo bardziej niż seks. Jeśli seks można na coś zamienić to ja wybieram strzelanie.
W sumie seks zamienię na wiele rzeczy. Rower, chodzenie po górach, fotografię, czytanie Zafona lub skandynawskich kryminałów (macie jakieś propozycje, bo przeczytałem już większość?).
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018, 21:38 przez Anonimowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Amilyn
bobASek
Posty: 3
Rejestracja: 20 lis 2018, 13:04

Re: Cześć

Post autor: Amilyn »

Antydepresanty niekoniecznie czynia cie aseksualnym, po prostu zawieraja w sobie skladniki ktore redukuja ci libido i produkcje hormonów. Imo to cos troche innego i po prostu, że tak to ujme, nie chce ci sie aż tak.
Awatar użytkownika
Eriathwen