Strona 35 z 110

: 29 lut 2008, 17:52
autor: Honzol
:?: /10 :mrgreen:

: 1 mar 2008, 05:20
autor: julka233
...

: 1 mar 2008, 13:42
autor: damian-dec
julka233 pisze:jest ok, ale jak pomyśle o pewnej osobie to mnie krew zalewa :?
oj zdradz nam, pliiiiiiiiiiiiiisssssssss :P

: 1 mar 2008, 19:35
autor: Honzol
glodny jestem wiec dam dzis tylko 4/10 ale ogolnie czuje sie 8)

: 1 mar 2008, 21:21
autor: Ognik
A ja jestem po dwóch :piwo: i jest :relaks:

: 1 mar 2008, 21:24
autor: Agnieszka
W dość pozytywnym - melisę właśnie sączę :shuriken:

: 1 mar 2008, 21:53
autor: damian-dec
:partytime: a ja 100/100 :happydance:
(w tej chwili przynajmniej)

: 1 mar 2008, 23:00
autor: Sol26
nastrój.....lekko zdołowany :stryczek:

: 1 mar 2008, 23:07
autor: Ant
U mienia stabilnie z lekkim bólem głowy ;)

: 1 mar 2008, 23:23
autor: Salomea
Humor taki :arrow: :justcuz: :justcuz: :rozowe: 8) :mrgreen:

: 1 mar 2008, 23:28
autor: Ognik
:countsheep: :asleep:

: 1 mar 2008, 23:37
autor: Sol26
OGNIK juz spać? przeciez jest sobota! to młoda godzina !:)

: 1 mar 2008, 23:40
autor: Ognik
Od tygodnia cierpię na bezsenność. :x i teraz czuję, że dam radę zasnąć przed północą! jak nie. to pewnie się zaloguję. pozdrawiam, miłego czatowania.

: 1 mar 2008, 23:41
autor: Sol26
więc spij twardo i samych słodkich snów :)

: 1 mar 2008, 23:52
autor: damian-dec
a tam za slodko sie zrobilo :P :P

nie moze tak byc!!--maly koszmarek dobrze na zdrowie zrobi :lol: :wink: :diabel: :diabel: