Badanie magisterskie dotyczące osób aseksualnych oraz różnych orientacji romantycznych

Dodaj swój głos! (ankiety są anonimowe)
herbi
bobASek
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2021, 13:51

Badanie magisterskie dotyczące osób aseksualnych oraz różnych orientacji romantycznych

Post autor: herbi »

Cześć!

Jestem studentką piątego roku psychologii na UJ i będę pisać pracę magisterską na temat aseksualności oraz różnych orientacji romantycznych.

Przychodzę do Was z wielką prośbą o udział w moim badaniu ankietowym. Ale najpierw kilka informacji o kontekście badania :)

Zajęłam się aseksualnością, ponieważ w trakcie studiowania bardzo zainteresował mnie ten temat, a jednocześnie jest on bardzo często pomijany i spychany na margines. Badania dotyczące osób aseksualnych dopiero raczkują, przede wszystkim te dotyczące funkcjonowania w relacjach społecznych i w bliskich związkach. Dlatego celem mojego badania jest zrozumienie paru kwestii nieporuszanych wcześniej w badaniach nad aseksualnością, właśnie tych dotyczących bliskich relacji i orientacji romantycznych oraz ogólnie pojętego funkcjonowania w społeczeństwie.

Badanie zawiera w sobie kilka kwestionariuszy samoopisowych. Ma formę ankiety online. Wypełnienie jej zajmie około 15 minut.
Badanie skierowane jest do osób pełnoletnich. Jest ono całkowicie anonimowe.

UWAGA: Postawiłam spację po części adresu "qualitrics.", więc niestety trzeba ją usunąć, żeby poprawnie wejść w link. Przepraszam za utrudnienia, ale forum nie pozwoliło mi na udostępnienie całego linku :(

Link do badania:
https://psychocracow.fra1.qualtrics. com/jfe/form/SV_bPIcG3aKduiKDSl

Z puli osób badanych, które pozostawią dane do kontaktu zostaną rozlosowane dwie nagrody po 50 zł. Losowanie nagród zostanie przeprowadzone po zakończeniu badania.