Śmieci Winkie (Ex Całowanie się)

Dla ludzi o mocnych nerwach i nadprogramowej cierpliwości, czyli flame'y i offtopy wszelkiej maści tylko tutaj!
Ant
BażANT
Posty: 6068
Rejestracja: 1 paź 2006, 14:26

Re: Całowanie się

Post autor: Ant » 1 gru 2011, 21:22

Winkie pisze:Dlatego też Ant nie podaje swoich fotek - w obawie przed Zito. Wszystko jasne. :mrgreen:
Co Ty tak z tymi fotami? ;)
Czczony nie tylko w Chinach

Awatar użytkownika
Patryk
bASyliszek
Posty: 1003
Rejestracja: 20 lis 2011, 00:47
Lokalizacja: Starogard Gdański, Londyn
Kontakt:

Re: Całowanie się

Post autor: Patryk » 1 gru 2011, 22:05

Dotyk i spojrzenie,
Spełnienie i oczekiwanie,
Marzenie i obecność,
Taniec i śpiew,
Ilość i jakość...wszystko to zawieram w sobie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Całowanie się

Post autor: Winkie » 1 gru 2011, 22:13

Dotyk i spojrzenie,
Spełnienie i oczekiwanie,
Marzenie i obecność,
Taniec i śpiew,
Ilość i jakość...wszystko to zawieram w sobie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen
Jakiś Ty skromny, Patryku. :wink: Skromność to zapewne kolejna z Twych niezliczonych cnót. :mrgreen:
Co Ty tak z tymi fotami? ;)
Trzeba przecież kogoś pognębić... :wink:

Ant
BażANT
Posty: 6068
Rejestracja: 1 paź 2006, 14:26

Re: Całowanie się

Post autor: Ant » 1 gru 2011, 22:16

Ty se uważaj, żebym serio czegoś nie wrzucił :lol2:
Czczony nie tylko w Chinach

Awatar użytkownika
Patryk
bASyliszek
Posty: 1003
Rejestracja: 20 lis 2011, 00:47
Lokalizacja: Starogard Gdański, Londyn
Kontakt:

Re: Całowanie się

Post autor: Patryk » 1 gru 2011, 22:28

"Jakiś Ty skromny, Patryku. :wink: Skromność to zapewne kolejna z Twych niezliczonych cnót. :mrgreen: "-Naganiając skład na siedmiokąta jestem zmuszony odkrywać w sobie coraz to kolejne :lol: może któraś uwierzy i poleci :mrgreen: Rozważam również zastosować podryw na ankietę..

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2607
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Całowanie się

Post autor: dimgraf » 1 gru 2011, 22:30

Ty se uważaj, żebym serio czegoś nie wrzucił
To groźba?
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Całowanie się

Post autor: Winkie » 1 gru 2011, 22:31

Ty se uważaj, żebym serio czegoś nie wrzucił :lol2:
Spoko. Gorzej gdybym to ja coś wrzuciła. :lol2:
Toteż nie wstydź się, otwórz się - i dawaj te fotki. :wink:
Naganiając skład na siedmiokąta jestem zmuszony odkrywać w sobie coraz to kolejne :lol: może któraś uwierzy i poleci :mrgreen: Rozważam również zastosować podryw na ankietę..
Kto wie? Ludzie lubią ponoć eksperymentować. :wink: Tylko, żeby to jaka bomba biologiczno - atomowa z tego nie powstała. :wink:
Taki myk z ankietą raczej drugi raz nie przejdzie. Wymyśl coś lepszego. :lol:
To groźba?
To obietnica. :wink:

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2607
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Całowanie się

Post autor: dimgraf » 1 gru 2011, 22:34

Ty se uważaj, żebym serio czegoś nie wrzucił
Spoko. Gorzej gdybym to ja coś wrzuciła.
Toteż nie wstydź się, otwórz się - i dawaj te fotki.
To co oboje na na trzy?

Raz...
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Całowanie się

Post autor: Winkie » 1 gru 2011, 22:39

To co oboje na na trzy?

Raz...
Zaraz ja Ci zacznę odliczać. :diabel: Gdzie Twoja fotka, Dimgrafie. :?:

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2607
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Całowanie się

Post autor: dimgraf » 1 gru 2011, 22:42

Jak Ja wrzucę to Ty też?
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Całowanie się

Post autor: Winkie » 1 gru 2011, 22:44

Jak Ja wrzucę to Ty też?
Nie wiedziałam, że wrzucanie zdjęć, to tu transakcję wiązaną przypomina. :mrgreen:
Wiesz, że nie wkleję. :wink: Dlatego też możesz czuć się bezpiecznie (względnie co prawda, bo Ant czuwa) anonimowy. :lol:

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2607
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Całowanie się

Post autor: dimgraf » 1 gru 2011, 22:58

No to tak się nie bawimy chcesz moją fotkę, a Ja chce Twoją tak więc zależy od Ciebie czy moje foto na forum zawita :P.
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Całowanie się

Post autor: Winkie » 1 gru 2011, 23:03

No to tak się nie bawimy chcesz moją fotkę, a Ja chce Twoją tak więc zależy od Ciebie czy moje foto na forum zawita :P.
Mniemam, że to Ty Dimgrafie jesteś stroną w której interesie bardziej leży pokazanie swej twarzy niż mnie. To Ty poszukujesz tutaj kogoś, nie ja. :mrgreen:

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2607
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Całowanie się

Post autor: dimgraf » 1 gru 2011, 23:10

Ja tu na wygląd podrywu stosować nie mam zamiaru :P

Zresztą źle wychodzę na zdjęciach :P Chyba, że dobry fotograf Je robi:P
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Re: Całowanie się

Post autor: Winkie » 1 gru 2011, 23:18

Ja tu na wygląd podrywu stosować nie mam zamiaru :P
No wiesz, fotka wymiernie zwiększyłaby Twe szanse na internetowym rynku matrymonialnym.
(nie musisz w końcu podać swojej prawdziwej fotki :arrow: nie masz tam pod ręką jakiegoś przystojnego kolegi? Mieszkającego do tego za granicą?)
Najpierw rozpalisz w kobiecie ciekawość, a później kiedy już podbijesz jej serce, może i nie rzuci Cię, gdy na spotkaniu powiesz "Suprise! Dimgraf, to ja. :wampir: "
Zresztą źle wychodzę na zdjęciach :P Chyba, że dobry fotograf Je robi:P
Zabawne, że ludzie zazwyczaj tak mówią: "źle wychodzę na zdjęciach", choć tak naprawdę wychodzą całkiem dobrze. :wink:

Zablokowany