Zmieńmy coś razem!

Masz propozycję na ulepszenie forum? Daj nam znać...
Awatar użytkownika
NAIRIN
AS gaduła
Posty: 410
Rejestracja: 15 lip 2005, 08:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Zmieńmy coś razem!

Post autor: NAIRIN »

Wydaje mi się, że dyskusji nie podelega fakt, że na stronie i forum jest trochę do zrobienia. Póki co Kamikola ledwo daje radę, bo przecież oczywistym jest, że nie wszystko na raz można zrobić, bo człowiek ma tylko dwie ręce (na marginesie, jak cudownie byłoby mieć trzy albo cztery ;) ). Może więc zróbmy coś wspólnie. Zauważyłam, że jest tu kilka osób, które znają się na technicznej stronie, ja osobiście na mam o tym pojęcia, ale służę pomysłami :). Gdybyśmy określili swoje oczekiwania co do wyglądu strony i forum i ustalili zarys tego, jak to ma wyglądać, możnaby podzielić się zadaniami. Każdy z Nas ma swoje życie i obowiązki, ale troszeczkę czasu zawsze można znaleźć. Co Wy na to? :)

Qwerty
ASpirant
Posty: 549
Rejestracja: 25 lip 2005, 14:57
Lokalizacja: Małopolska

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: Qwerty »

Z mojej strony - mogę pomóc, o ile będę umiał akurat :wink: .

Najlepiej jak będzie opisany problem i forumowicze będą po prostu zgłaszać chęć pomocy, bo nie każdy potrafi wszystko, a i od strony technicznej nie każdy może coś zrobić, bo pewne działania w tym zakresie zastrzeżone są tylko adminom czy moderatorom.

parmenidas
młodASek
Posty: 25
Rejestracja: 30 lip 2005, 06:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: parmenidas »

Ja chciałbym pomóc od strony technicznej. Mogę dowolnie zmodyfikować forum dla potrzeb uzytkowników.

Jeśli będzie taka potrzeba proszę o maila.

magellan
fantAStyczny
Posty: 551
Rejestracja: 18 lip 2005, 06:48

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: magellan »

ok - no to ja tez tu cos nabazgram...
jesli chodzi o mnie - nie moge/chce wam (technicznie)w utrzymywaniu forum pomoc (i napewno jest to tez nie zabardzo potrzebne) - mialem juz wczesniej z takimi zeczami do czynienia, i... wolal bym teraz poprostu tylko czytac. :wink:
jedyne, co bym ja proponowal to;

- mnie osobiscie jakos tego brakuje, gdy uczestnicy forum nie podawaja swojego wieku; ulatwia mi to troche, jak z tym kims najlepiej, i o czym rozmawiac.

- w tym forum moze wlasciwie pisac kto chce = "gosc" . ja wychodze z tego zalozenia: jak chcesz pisac, to sie zalogoj. inni tez to zrobili. :wink:

moje zdanie do tego tematu. :wink:

magellan :)

Qwerty
ASpirant
Posty: 549
Rejestracja: 25 lip 2005, 14:57
Lokalizacja: Małopolska

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: Qwerty »

No, z tą mołziwością pisania przez osoby niezalogowane to można by rzeczywiści etylko ograniczyć np. do działu "pytania i odpowiedzi" - by tam każdy z zewnątrz mógł rzucić luźne pytanie i uzyskać odpowiedź - bez konieczności sztucznego włączania się w grupę (jeśli nie chce). W pozostałych przypadkach tacy niezalogowani będą niekiedy sztucznie mącić. Ale też możłiwość pisania przez niezalogowanych powoduje - już widoczne niekiedy pomyłki, kiedy to osoba mająca konto na forum nie zauważy iż system ją wylogował i wpisze omyłkowo wiadomość jako gość, mimo iż jej rzeczywistą intencją była odpowiedź spod swojego forumowego nicka...

Awatar użytkownika
Ardelia
ciAStomaniak
Posty: 507
Rejestracja: 18 lut 2005, 15:21
Lokalizacja: ~ moja planeta ~

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: Ardelia »

skonczylo sie wesele dla gosci. ;)
osoby niezalogowane juz nie maja mozliwosci pisania.

@parmenidas: a wiec, sprawy techniczne. jakos nie dojechalam do tego postu przed wyslaniem odpowiedzi prywatnej. ;)

@magellan/wiek: mozliwosc do podania urodzin to wlasnie jedna z pozycji na liscie "do zrobienia". *g*
Ardelia
"We are not amused." ;)
~ milosc jest ponad seksem ~

mysle ze ludzie sa bardzo indywidualni i moga ksztaltowac siebie i swoje zycie. nie tlumaczylabym wszystkiego biologia. ~ maneki neko ~

parmenidas
młodASek
Posty: 25
Rejestracja: 30 lip 2005, 06:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: parmenidas »

Ardelia pisze: @parmenidas: a wiec, sprawy techniczne. jakos nie dojechalam do tego postu przed wyslaniem odpowiedzi prywatnej. ;)

@magellan/wiek: mozliwosc do podania urodzin to wlasnie jedna z pozycji na liscie "do zrobienia". *g*
Więc kiedy zaczynamy działać ??

Jest plan, są ręce do pracy .......

Awatar użytkownika
Ardelia
ciAStomaniak
Posty: 507
Rejestracja: 18 lut 2005, 15:21
Lokalizacja: ~ moja planeta ~

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: Ardelia »

zmiany na forum:

* nowe ikonki AVENowskie: slynny torcik :ciasto:, medal :medal: (czesto za zaslugi "visibility", czyli za rozpowszechnienie wiedzy o aseksualnosci), symbol AVEN :aven:, "team ovary" :teamo: (za wspieranie feminizmu/praw kobiet) i nowy :P (bardziej urwisowy ;))
* logo SEA
* mozliwosc podania daty urodzin & plci w profilu
(oczywiscie, podanie tych informacji jest opcjonalne i moze byc edytowane w kazdej chwili)

uwaga: data urodzin musi byc wazna, inaczej profil nie zostanie aktualizowany (nie mozna n.p. podac 30-ego lutego jako date urodzin).
Ardelia
"We are not amused." ;)
~ milosc jest ponad seksem ~

mysle ze ludzie sa bardzo indywidualni i moga ksztaltowac siebie i swoje zycie. nie tlumaczylabym wszystkiego biologia. ~ maneki neko ~

magellan
fantAStyczny
Posty: 551
Rejestracja: 18 lip 2005, 06:48

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: magellan »

tak jak teraz forum wyglada, to wydaje mi sie ze jest optimum. ale jedno pytanie; sa zarejestrowani, ukryci i goscie. hmmmm.., po co sa ukryci? Obrazek
albo jestem zarejestrowany, albo jestem gosciem. prosze nie zrozumiec zle - nie chce tu jakichs tam nowych zmian, tylko tak mnie to zainteresowalo...

magellan :D

Awatar użytkownika
Ardelia
ciAStomaniak
Posty: 507
Rejestracja: 18 lut 2005, 15:21
Lokalizacja: ~ moja planeta ~

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: Ardelia »

magellan pisze:tak jak teraz forum wyglada, to wydaje mi sie ze jest optimum.
dzieki...pukac w drewno, aby tak zostalo. :)
magellan pisze:ale jedno pytanie; sa zarejestrowani, ukryci i goscie. hmmmm.., po co sa ukryci?
ze wzgledow anonimowosci: niektorzy uzytkownicy nie chca, aby kazdy mogl widziec w ktorych forach czytaja lub kiedy sa zalogowani.
(jedynie admini widza ukrytych, dla reszty uzytkownikow sa niewidoczni)
Ardelia
"We are not amused." ;)
~ milosc jest ponad seksem ~

mysle ze ludzie sa bardzo indywidualni i moga ksztaltowac siebie i swoje zycie. nie tlumaczylabym wszystkiego biologia. ~ maneki neko ~

Awatar użytkownika
NAIRIN
AS gaduła
Posty: 410
Rejestracja: 15 lip 2005, 08:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: NAIRIN »

magellan, z tymi ukrytymi. Zazwyczaj jest jeden ukryty i z góry wiadomo, że to [...] :lol: :lol: ;)



A ładnie to tak ujawniać dane specjalnie ukryte przed oczami wszystkich ciekawskich? :P :evil: - Qwerty

magellan
fantAStyczny
Posty: 551
Rejestracja: 18 lip 2005, 06:48

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: magellan »

..."ze wzgledow anonimowosci: niektorzy uzytkownicy nie chca, aby kazdy mogl widziec w ktorych forach czytaja lub kiedy sa zalogowani"...

:D he he, jako gosc tez nie widac co czytam - pewnie; tylko wtedy nie moge w forum pisac. no ale nic. niech juz tak zostanie jak jest. dzieki za odpowiedz. :wink:

magellan :D

Qwerty
ASpirant
Posty: 549
Rejestracja: 25 lip 2005, 14:57
Lokalizacja: Małopolska

Re: Zmieñmy co¶ razem!

Post autor: Qwerty »

Ale jako gość nie wiesz co doszło nowego. A jak jesteś zalogowany, to system automatycznie wskazuje Ci wątki z nowymi wpisami.

ODPOWIEDZ