kot :-)

Masz ochotę pogadać o czymś innym? Oto miejsce!
magellan
fantAStyczny
Posty: 551
Rejestracja: 18 lip 2005, 06:48

Re: kot :-)

Post autor: magellan »

hej Uluru :wink:

to ciekawa wypowiedz, ktora ten "czarny charakter" poruszasz :wink: - jesli moge zapytac; co mialas dokladniej na mysli? :)

a wiec kot nie glupieje; te nazwy sobie wymyslam tak do zartu, normalnie to kot reaguje tylko (gdy wogole reaguje :wink: ), gdy go wolamy "kiki" - tak sie juz przyzwyczail. no i my tez. :mrgreen:

magellan :wink:
Awatar użytkownika
Uluru
pASibrzuch
Posty: 284
Rejestracja: 4 wrz 2006, 13:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: kot :-)

Post autor: Uluru »

magellan pisze: to ciekawa wypowiedz, ktora ten "czarny charakter" poruszasz :wink: - jesli moge zapytac; co mialas dokladniej na mysli? :)
Według mojej prywatnej typologii czarny charakter u kota to:
- niereagowanie na swoje imię ani żadne inne formy nawoływania
- lekceważenie swojego legowiska i rozwalanie się w twoim łóżku
- przynoszenie do domu martwych ptaszków
- przynoszenie do domu jeszcze żywych myszek, żab, jaszczurek i in. i radosne wypuszczenie zdobyczy w mieszkaniu
- drapanie pazurami wszystkiego oprócz specjalnej do tego celu drapaczki
- wyłudzanie jedzenia podczas twoich posiłków
- plątanie się pod nogami, zwłaszcza wtedy, gdy się spieszysz
- skuteczne chowanie się gdy wybierasz się z nim do weterynarza
- notoryczne przebywanie w ogrodzie sąsiadów, mimo iż ma on np. dwa bullteriery, a ty w tym czasie umierasz ze strachu
i bardzo, brdzo wiele innych drobniejszych "przewinień".

P.S. Właściwie wszystkie koty to "czarne charaktery" :wink:.
Uluru
Obrazek
magellan
fantAStyczny
Posty: 551
Rejestracja: 18 lip 2005, 06:48

Re: kot :-)

Post autor: magellan »

hej Uluru :)

widze, ze sie znasz na kotkach :wink: niezle, co opisujesz, nawet gdy nie tak calkowicie wszystko do naszego "miau miau" pasuje;

- niereagowanie na swoje imie; nawet zgadza sie. nie reaguje za bardzo, gdy sie go wola, czasami tylko, gdy moja mama zawola "kiki"...
- rozwalanie sie w "moim" lozku; raczej w moim nie, bo nie wpuszczam go do mojego lozka, nawet do pokoju gdzie lozko stoi nie wolno mu wejsc - osobiscie nie lubie gdy wszystko jest pokryte kocimi wlosami...
- martwe ptaszki; polowac w ogrodku lubi, jednak pobawi sie nimi, i zostawi lezec...
- z myszkami i innymi "gadzinami" tak samo jak z ptaszkami...
- drapanie; zgadza sie.. :wink:
- wyludzanie jedzenia; raczej tego nie robi; jak juz napisalem, je prawie wylacznie potrawy dla zwierzat z puszki, paczki, no i rybe - przy obiedzie nigdy go nie zobaczysz (wogole nie przychodzi "posmakowac"... :lol: )
- platanie sie pod nogami; czasami, lecz wtedy nie pod moimi (do mnie to raczej nigdy nie przychodzi, moze czuje, ze ja nie jestem "fanem-kotow".. :roll: )
- weterynarz; w tym przypadku zgadza sie - nie znajdziesz go... :lol:
- nasz sasiad ma dwa psy - dosyc duze. nasz kot siedzi przy plocie, z drugiej strony psy, i wachaja sobie nosy na wzajem... wiem, to niemozliwe, lecz lubia sie. :)

jak juz chyba napisalem; moze najdziwniejszy kot jaki moze byc...

magellan :wink:
Awatar użytkownika
Uluru
pASibrzuch
Posty: 284
Rejestracja: 4 wrz 2006, 13:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: kot :-)

Post autor: Uluru »

magellan pisze:... niezle, co opisujesz, nawet gdy nie tak calkowicie wszystko do naszego "miau miau" pasuje;
Ale parę "trafień" zaliczyłam :wink:.
Uluru
Obrazek
ewutek
kontrabAS
Posty: 600
Rejestracja: 5 wrz 2006, 12:19

Re: kot :-)

Post autor: ewutek »

Mam śmieszną prezentację PPS o kociakach przyłapanych w interesujących momentach, tylko niestety nie ma jak umieścić na Forum.
Awatar użytkownika
Ardelia
ciAStomaniak
Posty: 507
Rejestracja: 18 lut 2005, 15:21
Lokalizacja: ~ moja planeta ~

Re: kot :-)

Post autor: Ardelia »

ewutek pisze:Mam śmieszną prezentację PPS o kociakach przyłapanych w interesujących momentach, tylko niestety nie ma jak umieścić na Forum.
wystarczy skopiowac .pps na darmowy serwer i podac link do pliku...
Ardelia
"We are not amused." ;)
~ milosc jest ponad seksem ~

mysle ze ludzie sa bardzo indywidualni i moga ksztaltowac siebie i swoje zycie. nie tlumaczylabym wszystkiego biologia. ~ maneki neko ~
Ant
BażANT
Posty: 6068
Rejestracja: 1 paź 2006, 14:26

Re: kot :-)

Post autor: Ant »

Ale lepiej nie kopiować na megaupload czy inny rapidshare, z których po pewnym czasie nieściągania usuwają pliki ;) Najlepiej na jakąś republikę czy inne wp, albo - co jest chyba najlepszym rozwiązaniem - jeśli dostawca internetu udostępnia trochę megabajtów na własną stronę, to tam to wrzucić :D
Czczony nie tylko w Chinach
ewutek
kontrabAS
Posty: 600
Rejestracja: 5 wrz 2006, 12:19

Re: kot :-)

Post autor: ewutek »

Dziękuję za podpowiedź. Zatem zapraszam do degustacji kotów (i nie tylko) :D
[Najlepiej ściągnąć klikając prawym 'Zapisz element docelowy jako...'].
Awatar użytkownika
Kuba
AS gaduła
Posty: 401
Rejestracja: 8 sie 2006, 01:45
Lokalizacja: The Bronx

Re: kot :-)

Post autor: Kuba »

Najlepszy jest ten psiak co się modli z tym chłopczykiem. :mrgreen: Kocham psy, są tak wierne.
Awatar użytkownika
clouds clear
golAS
Posty: 1288
Rejestracja: 4 wrz 2006, 13:36
Lokalizacja: ZIELONA GóRA

Re: kot :-)

Post autor: clouds clear »

:D :D
Awatar użytkownika
clouds clear
golAS
Posty: 1288
Rejestracja: 4 wrz 2006, 13:36
Lokalizacja: ZIELONA GóRA

Re: kot :-)

Post autor: clouds clear »

Awatar użytkownika
DZIEWICA8
zarASek
Posty: 1874
Rejestracja: 6 paź 2006, 09:33
Lokalizacja: z Lublina

kot

Post autor: DZIEWICA8 »

Bardzo fajnie jest mieć kota. Wszystkim to polecam. Ja chciałabym mieć jeszcze klika kotów, no chociaż jednego (najchętniej szarego lub czarnego). Jednego kota już mam, pisałam już o nim w tym wątku, trochę wcześniej.
DZIEWICA8
"Boże, daj mi pogodę ducha, abym godziła się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniała to, co zmienić mogę, i mądrość, abym zawsze potrafiła
odróżnić jedno od drugiego."

DZIEWICA8
Sza_de
ASiołek
Posty: 89
Rejestracja: 2 sty 2007, 04:33
Lokalizacja: USA

Re: kot :-)

Post autor: Sza_de »

Hej
Mam 2 kotki.Starsza, latem przynosi mi w "prezencie"myszy,weze,zaby i nietoperze.Raz udalo mi sie wyratowac z jej pazorow pieknego swistaka gorskiego.
Mlodsza , ma 6 "paluszkow" w przednich lapkach.Slyszalm ,ze byla to rasa kota specjalnie wychodowana ale dzis jest tej rasy coraz mniej.
Natomiast OBIE biegna z szybkoscia swiatla do ...FAX kiedy go otrzymuje.Siedza wokol fax i czekaja na kartki ,ktore przychodza, lapiac je lapkami.Powinnam to nagrac (a wyglada to przekomicznie) i wyslac jako reklame do kompanii Brother:)
"Nie szukaj prawdy, lecz przyjaciol"
Awatar użytkownika
Uluru
pASibrzuch
Posty: 284
Rejestracja: 4 wrz 2006, 13:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: kot :-)

Post autor: Uluru »

Obrazek
:D :D :D
:arrow: Sza_de: a może jakieś zdjęcia Twoich kotków?
Uluru
Obrazek
Kamikola
fantAStyczny
Posty: 503
Rejestracja: 2 lut 2005, 07:54
Lokalizacja: Kraina ASmerytów
Kontakt:

Re: kot :-)

Post autor: Kamikola »

Nie wierzę, że tego tematu wcześniej nie zauważyłam. Napiszę o moim kocisku później bo już trochę za późno się zrobiło.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

CATS RULE!!!!!!!!
Moja najnowsza fascynacja: Jackie ChanObrazek
ODPOWIEDZ