Czego słuchacie w tej chwili? ;-)

Masz ochotę pogadać o czymś innym? Oto miejsce!
Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Post autor: Winkie »

Nie, no taki nieklasyczny offtop. :wink: Pojawia się w nim przecież nazwa zespołu. :D

Myslovitz - Chłopcy

Awatar użytkownika
Tuatha
ciAStoholik
Posty: 350
Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:19
Lokalizacja: Toruń przez większość czasu
Kontakt:

Post autor: Tuatha »

Naciągasz ;P

A ja odpowiadałam w temacie o imprezach i mnie "natchło" ^^

Moulin Rouge, Lady Marmalade <3

To leciało zawsze na dyskotekach u mnie w szkole. Wszystkie dziewczyny z mojego rocznika, plus jedna nauczycielka, dawałyśmy na tym CZADU :3 (a chłopcy... patrzyli xP )
Obrazek

Winkie
AScetyk
Posty: 4640
Rejestracja: 25 sie 2011, 18:58

Post autor: Winkie »

Teraz z Twojej strony pada offtop.

Po Chłopcach - Peggy Brown Myslovitz.

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2628
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: dimgraf »

Winkie dołączę z Myslovitz - Książę życia umiera
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Awatar użytkownika
Goś
pASibrzuch
Posty: 272
Rejestracja: 10 sie 2011, 17:42
Lokalizacja: Głogów/Poznań

Post autor: Goś »

Natchnione projekcją Casanovy z Ledgerem :serce: dla psiółki:

Ricky Martin - One Night Man
Obrazek

Awatar użytkownika
Tuatha
ciAStoholik
Posty: 350
Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:19
Lokalizacja: Toruń przez większość czasu
Kontakt:

Post autor: Tuatha »

W tym momencie Electric Six - Synthesizer. Nie pytajcie xP
Obrazek

hrabinka
pASibrzuch
Posty: 207
Rejestracja: 4 wrz 2010, 19:31

Post autor: hrabinka »

Utwory zespołu Sarasine.

Awatar użytkownika
Tuatha
ciAStoholik
Posty: 350
Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:19
Lokalizacja: Toruń przez większość czasu
Kontakt:

Post autor: Tuatha »

Bardzo randomowa playlista, aktualnie "An Honest Mistake Superdiscount Remix" by The Bravery. Ścieżka dźwiękowa mojej ukochanej gry, czyli Burnout: Revenge <3 Achhh, wspomnienia ;P
Obrazek

pomaranczka1982
mASełko
Posty: 133
Rejestracja: 25 maja 2011, 20:23
Lokalizacja: Mysłowice/Katowice
Kontakt:

Post autor: pomaranczka1982 »

Maroon 5 feat. Christina Aguilera... Move Like Jagger.... jakoś trzeba się rozruszać w poniedziałek rano :D:D:D

Awatar użytkownika
Tuatha
ciAStoholik
Posty: 350
Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:19
Lokalizacja: Toruń przez większość czasu
Kontakt:

Post autor: Tuatha »

Od rana, do nocy dziś Freddie Mercury i Queen. 65 urodziny człowieka, z którym żyłam na tym świecie ledwie pół roku, i nigdy nie widziałam, ale który jest jedną z najważniejszych dla mnie osób... na swój sposób przyjacielem i nauczycielem ;] Wszystkiego najlepszego, Freddie :3
Obrazek

Awatar użytkownika
Viljar
Wielki AS Jedi
Posty: 2579
Rejestracja: 16 cze 2009, 21:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Viljar »

Cultoid - You, Me and Insomnia
Człowiek-Redaktor czyli mój fanpage

Awatar użytkownika
wyrwana_z_kontekstu
mASakra
Posty: 2033
Rejestracja: 12 mar 2011, 12:42

Post autor: wyrwana_z_kontekstu »

Dans le Port d'Amsterdam - Jacques Brel

http://www.youtube.com/watch?v=cMzAmrNS164

:serce:

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2628
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: dimgraf »

Dzięki wyrwana za link podoba mnie :) się szkoda że mój francuski zubożał do tego stopnia że nie rozumiem tekstu, ale linia melodyjna świetna. Heh czasem artysta mógłby śpiewająco zbluzgać, a i tak by się podobało :P

Niemen - wspomnienie
potem
Grechuta - dni których nie znamy
Myslovitz - dwie myśli
Myslovitz - zgon
Republika - Odchodząc

Taki klasyk na wieczór
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

Awatar użytkownika
Wyimaginowana
młodASek
Posty: 22
Rejestracja: 5 wrz 2011, 00:30
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Wyimaginowana »

Ao no Exorcist - opening 2 ;D
"Nienawidzę kiedy porównujecie mnie do brata, koleżanki, sąsiadki. Ja jestem jedna. Wyglądam i zachowuję się inaczej i nie wymagajcie ode mnie, żebym była taka jak one. Nie chcę i nigdy się nie zmienię.
A jeśli nie pasuje wam jak chodzę, jem bądź śpiewam, po prostu nie patrzcie."

Awatar użytkownika
dimgraf
szarASek
Posty: 2628
Rejestracja: 7 sie 2011, 13:26
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: dimgraf »

Tak coś mi właśnie się kojarzyło ze słuchu, że klimat trochę szantowy o morzu i marynarzach:P Czyli nie aż tak źle z moim francuskim:P Wspomogłem się jednak tłumaczeniem na tekstowo bo jakoś mimo wszystko angielski to lepiej ze słuchu niż z pisma:P

Co do słów gwiazdkowanych możesz to ominąć wstawiając gwiazdki ręcznie:P

A teraz Myslovitz - ukryte
Potem Myslovitz - Scenariusz, Aleksander, Chłopcy, Siódmy koktajl
"Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz
marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los"
Obrazek

ODPOWIEDZ