TESTY

Ogłoszenia o wywiadach, artykułach, książkach, filmach... Znajdziesz coś? Podziel się.
Roxy24
przedszkolASek
Posty: 6
Rejestracja: 21 sty 2008, 21:23

TESTY

Post autor: Roxy24 »

Witam!
Z góry przepraszam, jeśli temat jest nie w tym dziale, ale nie bardzo wiedziałam, gdzie wsadzić mój apel.

Jestem studentką psychologii i piszę pracę magisterską na temat zmian kulturowych w zakresie seksualności. Mam zamiar uczynić zagadnienie aseksualizmu ważną częścią tej pracy, ale niezbędne mi są osoby chętne do wypełnienia testów.
Najlepiej, jeśli będą to sosoby w wieku 16-27 lat.

Link do baterii testów jest tutaj:

http://www.yaoi.strefa.pl/NAM/magisterka/testy.zip

Bardzo proszę zapoznać się z plikiem "przeczytaj!" i błagam o pomoc! Wiem, że te testy to przysłowiowe "KOBYŁY", ale poświęćcie się dla nauki. :) Pomyślcie, że ja będę musiała to wszystko zliczać. I to z kilkuset testów. :(

Testy proszę nadsyłać na podany we wstępie adres meilowy do końca lutego b.r.

uwaga! - jeśli ktoś ma zamiar wypełnić te testy na chybił trafił, to proszę, żeby w ogóle ich nie przysyłał, bo są one wrażliwe na takie "sposoby" i taki test na nic się mi nie przyda.

z góry dziękuję!
Awatar użytkownika
naomi_p
ASter
Posty: 637
Rejestracja: 30 sie 2007, 16:30
Lokalizacja: Zhongguo (Państwo Środka)

Post autor: naomi_p »

Gdy tylko znajdę czas to z miłą chęcią wypełnię :-) Lubię takie formy, bo zawsze można dzięki nim się czegoś dowiedzieć :-)

Hm, a podobno ASy są niedostrzegane i uważane za nieistniejący wybryk natury...
A jeśli jeszcze można wiedzieć - otworzyłam plik i zobaczyłam pytanie o "Alicji w Krainie czarów". Jak to się ma do ludzkiej osobowości?
Awatar użytkownika
Gizmo
Strażnik TeksASu
Posty: 1064
Rejestracja: 13 cze 2006, 11:15
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Gizmo »

466. Jestem bardzo łaskotliwy.
To mnie rozwaliło :wink: Trochę innych błędów też się tam wkradło.. Tak czy inaczej, postaram się wypełnić.