Magisterka

Ogłoszenia o wywiadach, artykułach, książkach, filmach... Znajdziesz coś? Podziel się.
kviatek
bobASek
Posty: 4
Rejestracja: 3 lis 2009, 12:59

Magisterka

Post autor: kviatek »

Witam!!!

Moje przywitanie będzie automatycznie związane z prośbą… Ale zacznę od początku.. Jestem studentką V roku socjologii i chciałabym bardzo napisać prace magisterską o „Asach”. Chciałabym, żeby ta praca była bardzo rzetelna ! Wiem, że na rynku naukowym polskim nie ma nic o społeczności osób askeskualnych lub jest to śladowa ilość. Nie mam jeszcze całości tematu – z tego względu, że najpierw wolałabym porozmawiać z Wami. Następnie zaproponować Wam tytuł pracy lub może przy wspólnych siłach wspólnie wymyślimy temat… Generalnie chciałabym prosić, zapytać czy w ogóle jesteście zainteresowani moją propozycją i czy znalazły by się osoby chętne aby ze mną porozmawiać… Nie chce , żeby moja praca była suchą analizą forum internetowego.. Nie chce bazować na artykułach z kolorowych pisemk..Mam nadzieję, że zainteresujecie się tym wątkiem  Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Ewentualnie podaje swojego maila kviatek_1985@tlen.pl
Awatar użytkownika
dziwożona
tłumok bezczASowy
Posty: 1940
Rejestracja: 29 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z bagien i uroczysk
Kontakt:

Post autor: dziwożona »

:laught:
Wspólnie wymyślić temat? Ale się ubawiłam. Może i bibliografię ułożyć, i gotowe rozdziały Ci przesłać? Promotor nie wyjaśnił Ci metodologii pisania prac magisterskich? Najpierw TY musisz wiedzieć o czym ona ma być, w sformułowaniu tematu powinien Ci pomóc właśnie promotor. Następnie przekopujesz się przez sterty bibliografii i szukasz ludzi do badań.
I jeszcze kilka dobrych rad, niezbędnych przy tworzeniu pracy magisterskiej, o ile chcesz, oczywiście, napisać ją sama:
1) Wielokropek to trzy kropki. Nie dwie, nie cztery, tylko dokładnie trzy.
2) Po znaku interpunkcyjnym dajemy spację. Koniecznie. Rzadko przed!