Mangi i anime horrory godne polecenia
- Magda
- bASyliszek
- Posty: 1112
- Rejestracja: 1 sty 2007, 18:26
- Lokalizacja: Gotei13/Seireitei/Soul Society
- Kontakt:
Mangi i anime horrory godne polecenia
Zauważyłam, że wielu z nas lubi anime. Ja też zaliczam się do tej grupy . Może więc podacie swoje ulubione anime?
Ja najbardziej lubię "Shaman King" (ukochana postać: Amidamaru, czyli mój avatar ). Na drugim miejscu "Sailor Moon" (Rei Hino). Na trzeciej pozycji chyba "Yattaman". To takie fajne anime, które oglądałam, kiedy byłam mała .
Pzdr. for all
Ja najbardziej lubię "Shaman King" (ukochana postać: Amidamaru, czyli mój avatar ). Na drugim miejscu "Sailor Moon" (Rei Hino). Na trzeciej pozycji chyba "Yattaman". To takie fajne anime, które oglądałam, kiedy byłam mała .
Pzdr. for all
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, 12:15 przez Magda, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś miałam niezłego bzika na pukcie anime. Teraz już rzadko oglądam anime, czy też czytam mangę, ale sentyment pozostał. Czasami jeszcze wezmę starą zniszczoną kasetę video i obejrzę Czarodziejkę Albo przeczytam jakiś tom mangi. A wszystko zaczęło się właśnie od "Sailor Moon". Jejkaa, jak ja uwielbialam ten serial. Miałam kiedyś wszystkie odcinki nagrane, kupowałam dosłownie wszystko co się wiązało z Czarodziejkami. Na początku dostać cokolwiek związanego z manga i anime graniczyło z cudem. Teraz jest z pewnością łatwiej. Pamiętam, że brałam kasetowy magnetofon i nagrywałam piosenki z serialu. Dopiero po kilku latach udało mi się kupić płytę. A inne anime/mangi jakie lubię to:
*Fushigi Yuugi
*Ranma1/2
*Oh, My Goddess
*Slayers (u nas Magiczni Wojownicy)
*Dragon Ball (choć niektore sceny w anime zbyt przydługie)
*Records of Lodos War
*Chobbit
*Vision of Escaflowne
*Sally Czarodziejka
*Sandybell
*Magic Knights Rayearth (Wojowniczki z Krainy Marzeń)
*Mali Mieszkańcy Wielkich Gór (pamiętacie to jeszcze?)
*Wedding Peach (oglądałam po niemiecku, jezyka nie kumam, ale czytałam opisy, więc wiedziałam o co chodzi)
Jak sobie jeszcze przypomnę to napiszę A muzyka z anime jest też bardzo ładna
A tak w ogóle to anime lecialo już daaawno temu, tylko nikt nie znal tego terminu. Przecież Przygody Sindbada, Pani Łyżeczka, Bajki japońskie, to wszystko anime. Nawet Pszczółka Maja to ponoć anime. Swego czasu Polonia 1 dawała sporo anime, jedne lepsze, drugie gorsze, np Yattaman, Królestwo Kalendarza, Sally Czarodziejka, Królewna Śnieżka, Tajemniczy Ogród, Magiczne Igraszki, Bia Czarodziejskie Wyzwanie i masę innych.
*Fushigi Yuugi
*Ranma1/2
*Oh, My Goddess
*Slayers (u nas Magiczni Wojownicy)
*Dragon Ball (choć niektore sceny w anime zbyt przydługie)
*Records of Lodos War
*Chobbit
*Vision of Escaflowne
*Sally Czarodziejka
*Sandybell
*Magic Knights Rayearth (Wojowniczki z Krainy Marzeń)
*Mali Mieszkańcy Wielkich Gór (pamiętacie to jeszcze?)
*Wedding Peach (oglądałam po niemiecku, jezyka nie kumam, ale czytałam opisy, więc wiedziałam o co chodzi)
Jak sobie jeszcze przypomnę to napiszę A muzyka z anime jest też bardzo ładna
A tak w ogóle to anime lecialo już daaawno temu, tylko nikt nie znal tego terminu. Przecież Przygody Sindbada, Pani Łyżeczka, Bajki japońskie, to wszystko anime. Nawet Pszczółka Maja to ponoć anime. Swego czasu Polonia 1 dawała sporo anime, jedne lepsze, drugie gorsze, np Yattaman, Królestwo Kalendarza, Sally Czarodziejka, Królewna Śnieżka, Tajemniczy Ogród, Magiczne Igraszki, Bia Czarodziejskie Wyzwanie i masę innych.
Mangę i Anime lubiłam od dziecka i ciągle lubię (w końcu dobry film to.. dobry film. To samo dotyczy komiksu) ale z wiekiem gust mi się zmienił i mocno "wyostrzył".
serie TV:
HELLSING
Wolf's Rain
Death Note (thx Agnieszka )
Cowboy Bepop
Witch Hunter Robin
kinówki:
Vampire Hunter D.
Ghost In The Shell 1,2
Blood - The Last Vampire
Ninja Scroll
Mononoke Hime
manga:
BLAME!
Blade of The Immortal
Eden
Apple seed
i wiele innych
serie TV:
HELLSING
Wolf's Rain
Death Note (thx Agnieszka )
Cowboy Bepop
Witch Hunter Robin
kinówki:
Vampire Hunter D.
Ghost In The Shell 1,2
Blood - The Last Vampire
Ninja Scroll
Mononoke Hime
manga:
BLAME!
Blade of The Immortal
Eden
Apple seed
i wiele innych
A mi się bardzo podobały obie wersje, chociaż skrajnie różniły się klimatem.Arilin pisze:No tak, jeszcze Muminki Smile Uwielbiałam japońską wersję, bo była też polska, tyle, że niezbyt ciekawa.
I dodam jeszcze ciekawostkę - kiedyś słyszałam, że angielscy fani Muminków uznali polską animację za najbardziej oddającą klimat książek pani Jansson i domagali się wydania jej na DVD
Pogrzebałam trochę - i rzeczywiście, jest na DVD
http://www.themoomins.com./film/puppentrick.php?l=e
:)
Ranma 1/2, Naruto, Hellsing, Shaman King, Kamikaze Kaito Jeanne, Dragon Ball - cała seria, Yu-gi-oh! GX też, Gundam Wing, DnaAngel, One Piece, Gedo senki, Digimon, Wolf's Rain, Sonic X, Slayers, Soul Hunter, Magic Knight Rayearth, Transformers, Sailor Moon, Inuyasha, Love Hina, W Krainie Bogów, Ruchomy zamek Hauru, Pretty Cure, Beyblade, Full Metal Alchemist, Doremi, Księżniczka Mononoke,
I wiele wiele innych. Nie będę wszystkich wymieniać, bo kilka godzin mi to zajmie Mój problem polega na tym, że kocham każde Anime, ale mam kilka faworytów
Pozdrawiam
I wiele wiele innych. Nie będę wszystkich wymieniać, bo kilka godzin mi to zajmie Mój problem polega na tym, że kocham każde Anime, ale mam kilka faworytów
Pozdrawiam
Walczyć tylko dla siebie, żyć kochając tylko siebie...
Serie:
- Naruto,
- Bleach,
- Death Note,
- Basilisk,
- Samurai Champloo,
- Witch Hunter Robin,
- Hellsing,
- Monster,
- Otogizoushi,
- Koi Kaze [wyjątek, bo ani tam wampirów, ani mieczy, ale niezła seria moim zdaniem] (i pewnie coś pominęłam )
Kinówki:
- wszystko by Hayao Miyazaki, Ghibli & Spółka,
- Blood the Last Vampire,
- Vampire Hunter D,
- Ninja Scroll,
- GITS
Mangi nie będę wymieniać, bo jeszcze żadnej serii nie skończyłam, bo jakoś się ostatnio strasznie rozpraszam Teraz np. przeczytałam 14 tom Edenu, nie czytając trzynastu wcześniejszych xD
Ale Death Note na pewno i Blame No i Naruto i Bleach też ;D
- Naruto,
- Bleach,
- Death Note,
- Basilisk,
- Samurai Champloo,
- Witch Hunter Robin,
- Hellsing,
- Monster,
- Otogizoushi,
- Koi Kaze [wyjątek, bo ani tam wampirów, ani mieczy, ale niezła seria moim zdaniem] (i pewnie coś pominęłam )
Kinówki:
- wszystko by Hayao Miyazaki, Ghibli & Spółka,
- Blood the Last Vampire,
- Vampire Hunter D,
- Ninja Scroll,
- GITS
Mangi nie będę wymieniać, bo jeszcze żadnej serii nie skończyłam, bo jakoś się ostatnio strasznie rozpraszam Teraz np. przeczytałam 14 tom Edenu, nie czytając trzynastu wcześniejszych xD
Ale Death Note na pewno i Blame No i Naruto i Bleach też ;D
Ostatnio zmieniony 22 lip 2007, 18:03 przez Agnieszka, łącznie zmieniany 2 razy.
:)
Orochimaru jest super - ale po tym jak Sasuke odszedł do niego to jakoś mniej go lubię (o Sasuke chodzi). Do Orochimaru nic nie mam bo lubię czerne charaktery. I kocham węże
Walczyć tylko dla siebie, żyć kochając tylko siebie...