Prośba o pomoc przy badaniach do pracy mgr

Dodaj swój głos! (ankiety są anonimowe)
ważka
przedszkolASek
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2011, 14:12

Prośba o pomoc przy badaniach do pracy mgr

Post autor: ważka »

Witam serdecznie!
Jestem studentką pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Prowadzę badania do pracy magisterskiej pod kierownictwem dr Roberta Kowalczyka dotyczącej osób aseksualnych. Temat mojej pracy brzmi: "Charakterystyka osób identyfikujących się jako aseksualne."
Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą przetwarzane jedynie w celach naukowych.
Badanie składa się z 30 zamkniętych pytań przygotowanych na podstawie informacji zaczerpniętych z dostępnej na temat aseksualności literatury. Będę wdzięczna za szczere odpowiedzi weryfikujące te informacje. Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka minut!
Ankieta jest przeznaczona zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.
Liczę na Państwa pomoc!
Pozdrawiam,
Marta Siekierska

Link do badania: http://moje-ankiety.pl/respond-12480.html
Awatar użytkownika
pogubiony
pASibrzuch
Posty: 260
Rejestracja: 2 lut 2010, 10:05
Lokalizacja: O/S -> N/S

Post autor: pogubiony »

Nie wiedziałem, że już pedagogika specjalna się tym zajmuje... To nie brzmi zachęcająco.
"Dopóki sen na oślep płynął
nad straconą nadzieją,
Kosmos bólem się sączył
nad straconą miłością.
Ze skrytych ludzi świat twój
został pomału wygnany,
Lecz niebo nie spało."
ważka
przedszkolASek
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2011, 14:12

Post autor: ważka »

To nie pedagogika specjalna się tym zajmuje, tylko ja :) Wybrałam temat leżący w obszarze swoich zainteresowań.
Awatar użytkownika
MillvinaDean
ASiołek
Posty: 62
Rejestracja: 7 sty 2011, 23:52

Post autor: MillvinaDean »