Cześć, jestem Aga, lat 22. Pochodzę z południa wojewodztwa opolskiego, ale obecnie mieszkam i studiuję w Katowicach (studiuję na SUMie, więc jak ktoś chce ponarzekać na umedy, to zapraszam ). Uwielbiam książki (zwłaszcza dark fantasy) i dobre wzornictwo. Chętnie nawiążę znajomości wszelakie
Myślę, że posiadanie innych zainteresowań nie wyklucza wyboru medycyny jako ścieżki kariery, raczej może nawet pomagać. Ja osobiście od bardzo dawna chciałam być radiologiem, jest to dla mnie fascynująca dziedzina i uważam, że mam do niej pewne naturalne predyspozycje. Wyszystkie wiążące się z tym profity są tylko miłym bonusem
Nie ma sprawy, nie czuję się urażona. Przepraszam, jeśli moja reakcja była nieadekwatna, ale jak się słyszy to samo po raz kolejny, to tolerancja za każdym razem się zmniejsza. Chociaż radioaktywna wiewiorka przewinęła się pierwszy raz
Ja teraz czytam Morze drzazg Abercrombiego i cykl o Śmierci ze Świata Dysku. Achaja gdzieś mi się niedawno przewijała, ale raczej nie mam w planach
Cześć,
A ja jestem z opolskiego a konkretniej ze stolicy województwa:) jeżeli masz ochotę się poznać to ja chętnie. Lubię też Śląśk i bywam przejazdem przez Kato więc nie byłoby problemu uskutecznienie jakiejś kawy np
Lubie ciastka pisze: ↑20 gru 2022, 21:55
Cześć,
A ja jestem z opolskiego a konkretniej ze stolicy województwa:) jeżeli masz ochotę się poznać to ja chętnie. Lubię też Śląśk i bywam przejazdem przez Kato więc nie byłoby problemu uskutecznienie jakiejś kawy np
Z tego, co widzę, to nie do końca mój przedział wiekowy, ale dzięki za propozycję
Witaj, też jestem z południa opolskiego. Lubię klimaty fantasy ale bardziej z gier, ale sama tematyka fantasy w połączeniu z różnymi mitologiami jest
fascynująca. Po studiach jestem już dawno, ale nie pracuję w zawodzie. Studia miałem humanistyczne.
Rzekł Jezus: "Bądźcie tymi, którzy przechodzą mimo!"
Ewangelia Tomasza 42