sesja fotograficzna asa

Masz ochotę pogadać o czymś innym? Oto miejsce!
Awatar użytkownika
kawa
starszASek
Posty: 35
Rejestracja: 11 cze 2010, 01:23

sesja fotograficzna asa

Post autor: kawa »

hej!
Gdzieś tam już pisałam, że moja pasja to fotografia...
Od kilku lat nosze się z zamiarem zajęcia się bardzo trudnym tematem fotograficznym tj. aktem...
Dlaczego trudnym? .... Większość aktów (nie licząc kobiet w ciąży) ma podteksty seksualne, starają się pokazać seksualność modelki/modela... a ja chce zrobić a-seksualne akty... pokazać po przez ciało duszę człowieka a nie tylko ciało, puste opakowanie...
Niestety nie znam osobiście żadnego asa/aski...

Mam do Was pytanie, co o tym pomyśle sądzicie... jak zareagowalibyście na propozycje takiej sesji...
Awatar użytkownika
Koni
bASałyk
Posty: 717
Rejestracja: 10 sie 2008, 21:42
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk

Post autor: Koni »

Nie znam się na tym, ale brzmi ciekawie.
Czy sama wzięłabym udział w takiej sesji? Pewnie tak, za jakieś 10-15 kg mniej :P
"This is not about sex
We all know sex sells and the whole world is buying..."

Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Awatar użytkownika
Bella Wildrose
łASuch
Posty: 174
Rejestracja: 6 lip 2010, 20:42
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: Bella Wildrose »

Osobiście podobałyby mi się takie zdjęcia i to bardzo. Właściwie to mam taką przypadłość, że sam strój nie wywołuje u mnie seksualnych skojarzeń. Na przykład nie spojrzę na kobietę skąpo ubraną jak na prostytutkę, itp. Dla mnie skąpy strój nie musi się wiązać z seksem, dlatego potrafię podziwiać zarówno strój, jak i wygląd, a także akty w sposób "normalny". Taka sesja byłaby czymś innym, oryginalnym, czym na pewno bym się zainteresowała. Mogłabym też jak najbardziej wystąpić gdyby tylko komuś podobała się moja blada skóra :)
Awatar użytkownika
Philosoph
fantAStyczny
Posty: 575
Rejestracja: 22 wrz 2009, 00:21
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Philosoph »